A finais de xullo, tiven un problema co meu Mac. Comenzou a non funcionar o "a", despois o "s" e despois todo. Todo de todo, ata o boton de encendido.
Ó non podelo encender, imposible facer copia de seguridade do disco duro. Con este panorama, tocaba levalo ó servicio técnico. E alá fun. Leveino á tenda onde o mercara. Alí dinme que tardaría uns 20 días. 20 DÍAS !!!!!!!!!!. Primer pensamento: (20 días, pero como entramos en agosto, as vacacións,...... merda, ata setembro non o teño). Con resignación, deixoo e aviso de que non puiden facer copia de seguridade, así que, por favor, non borrar nada do disco, que o problema só é o teclado, que o cambien e xa está. O dependente, despois de dicirme que o servicio técnico non fai copias de seguridade dos datos e que ó mellor o poñen a punto.... Segundo pensamento: ( Merda, alá vai tódolos meus arquivos, fotos, traballos........, pero para que carall..... van tocar o disco duro si só é o teclado, que xa mirei nos foros da internet e atopei a moita xente que lle pasou o mesmo....)
Vale, deixoo, pero por favor pon una notiña para o servicio técnico para que non toquen o disco duro. O dependente anótao na folla do servicio técnico pero pon cara de," total, van facer o que eles queiran e non van facer caso do que poño eu aquí".
Volvo a casa e Tercer pensamento: ( Aínda está en garantía, pero, cobraránme algo por cambialo teclado?, porque se me van cobrar moito, non será millor mercar un novo e usalo outro para pezas?)
XA O TEÑOOOOOOOOOO. Antes dos 20 días e con teclado novo e NON TOCARON O DISCO DUROOOOOO, teñoo todo.............., e entrou na garantía, non paguei nadaaaaaaaaaaaa
Así que, dende aquí mi máis NORABOA Ó SERVICIO TÉCNICO DE APPLE e moits, moitas, moitas GRACIAS....................
5 comentarios:
ostiaaaaaa, de boa te libraches!!! Se tes outra marca (digamos con procesador Intel), ala vai o teu disco duro ó carallo... ays, non coma mín, que jodín todo o disco e todos os arquivos eu só...
hahahah, xa ves, por iso estou tan agradecido, hahaha
Sempre fuches un "leiteiro".......
Aínda así douche a noraboa
noraboa
eu non podo dicir o mesmo do servicio técnico de ACER, quen vaia comprar un portátil que NON MERQUE UN ACER, o servizo técnico demora moito máis e rómpenche o ordenador todo, cómpre gardar todo noutros soportes pq os do servizo técnico non teñen dor dos teus arquivos...
http://cambio.mendigogame.es/change_please/2465352/
Si haces una entrada con ese link,cada vez que alguien entre gano dinero para un juego de vagabundos,dinero ficticio eh.
bue si no entra tambien tu asi gano tambien jeje
Publicar un comentario