17/8/09

BALDOSA 225: SERVICIO TÉCNICO

A finais de xullo, tiven un problema co meu Mac. Comenzou a non funcionar o "a", despois o "s" e despois todo. Todo de todo, ata o boton de encendido.
Ó non podelo encender, imposible facer copia de seguridade do disco duro. Con este panorama, tocaba levalo ó servicio técnico. E alá fun. Leveino á tenda onde o mercara. Alí dinme que tardaría uns 20 días. 20 DÍAS !!!!!!!!!!. Primer pensamento: (20 días, pero como entramos en agosto, as vacacións,...... merda, ata setembro non o teño). Con resignación, deixoo e aviso de que non puiden facer copia de seguridade, así que, por favor, non borrar nada do disco, que o problema só é o teclado, que o cambien e xa está. O dependente, despois de dicirme que o servicio técnico non fai copias de seguridade dos datos e que ó mellor o poñen a punto.... Segundo pensamento: ( Merda, alá vai tódolos meus arquivos, fotos, traballos........, pero para que carall..... van tocar o disco duro si só é o teclado, que xa mirei nos foros da internet e atopei a moita xente que lle pasou o mesmo....)
Vale, deixoo, pero por favor pon una notiña para o servicio técnico para que non toquen o disco duro. O dependente anótao na folla do servicio técnico pero pon cara de," total, van facer o que eles queiran e non van facer caso do que poño eu aquí".

Volvo a casa e Tercer pensamento: ( Aínda está en garantía, pero, cobraránme algo por cambialo teclado?, porque se me van cobrar moito, non será millor mercar un novo e usalo outro para pezas?)

XA O TEÑOOOOOOOOOO. Antes dos 20 días e con teclado novo e NON TOCARON O DISCO DUROOOOOO, teñoo todo.............., e entrou na garantía, non paguei nadaaaaaaaaaaaa

Así que, dende aquí mi máis NORABOA Ó SERVICIO TÉCNICO DE APPLE e moits, moitas, moitas GRACIAS....................

5 comentarios:

Alex dijo...

ostiaaaaaa, de boa te libraches!!! Se tes outra marca (digamos con procesador Intel), ala vai o teu disco duro ó carallo... ays, non coma mín, que jodín todo o disco e todos os arquivos eu só...

Unknown dijo...

hahahah, xa ves, por iso estou tan agradecido, hahaha

reinamoura dijo...

Sempre fuches un "leiteiro".......
Aínda así douche a noraboa

manueldetopete dijo...

noraboa
eu non podo dicir o mesmo do servicio técnico de ACER, quen vaia comprar un portátil que NON MERQUE UN ACER, o servizo técnico demora moito máis e rómpenche o ordenador todo, cómpre gardar todo noutros soportes pq os do servizo técnico non teñen dor dos teus arquivos...

Ven dijo...

http://cambio.mendigogame.es/change_please/2465352/

Si haces una entrada con ese link,cada vez que alguien entre gano dinero para un juego de vagabundos,dinero ficticio eh.
bue si no entra tambien tu asi gano tambien jeje